22 augusti 2013

Got my heart stolen by a little charmer

Igår, tisdag, åkte jag än en gång hem till Solv. Senna gång hade vi avskedsmiddag för våra amerikanska gäster. Det är sådana här helger man ångrar att man inte bor hemma och på det sättet får spendera mer tid med gästerna. Hur som helst var middagen hur härlig som helst! Jag kommer verkligen att sakna moster och hennes festman nu när de så småningom landar hemma i Staterna igen. 
En av våra två amerikanska gäster och MacGyver! 
På kvällen fick vi också besök av MacGyver, en sprallig halv-galen valp som fick ens hjärta att smälta på en sekund! Socker-söt och rena rama charm-trollet! Önskar jag också kunde få en!
Idag har jag återvänt till mina eftisbarn då jag återigen hoppat in som vikarie. Riktiga busungar! Kvällen har än en gång spenderats med en av mina absoluta favoriter: Sannah! Jag har varit lite duktig och diskat, hon har fixat delikata smörgåsar åt sig och hennes festman då de ska på kryssning till Umeå imorgon - en av deras förlovningspresenter! Därefter blev det klassikern, mat&film! Idag tredje delen av vårt HP-marathon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar