17 augusti 2013

Sunrise

Livet fortsätter och de sämre dagarna ser ut att vara förbi - för denna gång. Yep, har haft en sänka på kanske en-två veckor, men åtminstone nu är det bättre. Vardagen verkar komma igång igen, och jag vet att det gör mycket åt mitt humör och mina nergrävande tankar.

Sommarens sista gardenparty gick av stapeln vid Sion i söndags. Sedan dess har jag också vikarierat på eftis i dagarna tre, haft en helkväll med Sannah - precis som förr i tiden. Vi lagade mat, talade, skrattade och såg en film. Mysigt värre! Jag har också hunnit hälsa på min far, min mor och lite släktingar innan det idag blev girl's day out med Sanna! Vi började med en lång lunch, därefter gick vi skilda vägar en stund innan vi fortsatte med bio-premiär och sedan kvällsmys med en film hemma hos mig. 
Resultatet av att umgås med "mina" eftisbarn i tre dagar ;)
Jag och Sanna på vår girl's day out!
Imorgon är det dop och därefter grillkväll med våra amerikanska gäster innan jag på söndag (förhoppningsvis) får fara på "äkta" bond-bröllop. Därefter blir det en vecka med bl.a korrektur-läsande, redaktionsmöte, studerande, höst-möte, kyrka och förhoppningsvis också life! Hej vardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar