11 augusti 2013

Would you love me for me?

Så, vad ska man säga? Mycket har hänt sedan sist. Jag har varit helt utpumpad, allt vad som heter dygnsrytm och matvanor har åkt ut genom fönstret. En vecka som började med väldigt mycket socialt umgänge har slutat med isolering från omvärlden. 

Helgen slutade med 24-timmars vakande/jobbande på Rörrock. Fyra timmars sömn och sedan en bilfärd till Vasa för att direkt åka till Sion för att förbereda gudstjänsten. Skönt att ha pastorn tillbaka från semestern och snart återgår sommar-kaoset till den normala rytmen. 

Rörrock, fråga inte vad som händer på första bilden (vet faktiskt inte) och soluppgången på söndagen vid Grånne
Rörrock
Redrama på Rörrock och sedan Steffi i Sion

På måndagen var det dags för 'one magic monday'-fest i kuni. Picknick, stiliga människor, bugg, utomhusbio och en riktig film-feelis över det hela! På tisdagen kom mor och syster-yster på besök och på onsdagen fick jag äntligen träffa Sannah! Det blev ett fint dygn med LIFE tillsammans med bästa tjejerna, film, flipp, nattliga diskussioner, sleepover, en till film och till sist konstens natt på torsdagen. 
One magic monday
Sannah ♥
Därefter sade det i princip stopp och jag har halvt isolerat mig sedan fredagen. Många tankar som snurrar runt, och eftersom det där med att vara social inte kommer naturligt för mig utan kräver rätt mycket har jag istället stirrat ut i luften eller flytt verkligheten genom en novell, bok eller film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar