8 oktober 2013

"...'cause we're, I'm…awkward. You're gorgeous - wait what?!"

Som flera av er vet äger jag någon hyllmeter film och det finns flera som kommer och lånar filmer av mig. De flesta vet också att jag är en sorts all-ätare när det kommer i filmväg, inte helt, men mycket kan jag nog svälja. Sedan vet ni också att jag har en viss kärlek för Disney-filmer, så nu är jag ju helt eld och lågor då jag såg att en ny Disney-film kommer ut till jul! 


Hört av en vän: definitionen av en "amanda-film" - hilarious o gullig, men ändå nått passligt spännande, lättgillad småsöt humor. 

Intressant. Har själv dock lite svårt att passa in t.ex. Avengers & White House Down i den definitionen. Nåja, intressant och det ligger säkert en sanning i det. Despicable Me passar ju in i den definitionen i alla fall. Har lite goda nyheter längst ner i inlägget, så som bonus för det får ni ett till klipp från den kommande FROZEN filmen och en av mina favorit minions-klipp (en av många) - och det bästa kommer efter all text ;) 




Goda nyheter! skickade in idépappret för kandidaten idag och till min lycka kom denna kommentar tillbaka från handledaren: "Jag tyckte det var ett riktigt bra idepapper, du hade skrivit om din ide och frågeställningarna på ett bra sätt! Bra jobbat!" Ger mig själv en klapp på axeln för det och känner mig lite halv-stolt eftersom jag var så osäker när jag skickade in det. "Bara" att börja på med riktiga kandin nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar