9 oktober 2013

Sleepwalking

Det där med att ligga sömnlös en hel natt är ingen höjdare - och det var precis vad som hände natten tills idag, onsdag. Där vid 10- halv elva i förmiddags gav jag upp hoppet om att ens få lite sömn och steg istället upp.

Idag var det dags att presentera min idé för kandidatuppsatsen. Halva klassen presenterade sina idag, andra halvan om en vecka. Och sedan är det plötsligt meningen att vi ska ha 10 sidor text producerat tills följande gång vi träffas. Visserligen är det just efter lillajul - men ändå!
Hur som haver, ni har nu framför er en lycklig studerande som fick grönt just för kandidaten och kan nu börja på riktigt! Skrämmande men spännande! Någon egen handledare har jag ännu inte fått, men kanske nästa vecka. Men vad hindrar det mig? 

Ikväll har jag spenderat tid i Solf hos mamma och syster-yster, umgåtts, hjälpt till och haft det skönt.  Hem kom jag också med lite lax-soppa och ett matbidrag från bästa mamma. Klockan sju slog dock tröttheten till ordentligt, och jag vet egentligen inte vad jag gör uppe ännu den här tiden. Jag sover ju redan. Ville bara dela med mig av den goda nyheten. Så, there you go - nu ska jag hoppa i säng och sova sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar