2 oktober 2013

I am all He says I am - and He says I am His own

Har deadline på två skoluppgifter denna vecka (idépappret för kandin och en hemtent i sociologi) och det stressar mig aningen just ni. Hemtents-frågorna får vi först imorgon, torsdag. Whoppii. Så, denna vecka går i studerandets täcken. 

Utöver det har jag intervjuat Anna, en halv-bekant från Sion för en artikel i LIVET. För att summera min eftermiddag idag övergick intervjun till en underbar eftermiddag hos någon det känns att man skulle ha känt halva livet. Kände mig mer uppmuntrad, upplyft och fylld med tro än jag känt mig på länge när jag väl traskade iväg därifrån. Mera sådant!
Ikväll har jag också haft en riktigt bra LIFE-träff med halva min ledar-life och där bl.a upptäckt en liten förkärlek till vindruvor. Just so you know. Nepp! Nu får ni ta del av en liten lista av saker som snurrat i mitt huvud de senaste dagarna (när jag inte tänkt på skolan) medan jag själv återvänder till mina deadlines:

Veckans saknar: Espresso House i Stockholm och deras cheescake med browniebitar i, mums!
Veckans är snål på: Chokladmuffins med chokobitar i & Arnoldsmunkar
Veckans åhå: Har spenderat mins tre timmar/dag i skolan
Veckans "whaat?!": andra oktober?? när hände de?!
Veckans tacksamhet: Mina fem underbara timmar hos Anna & LIFE
Veckans nya: Vindruvor är ju sjukt gott!
Veckans huvudbry: Idépappret för kandin & hemtenten i socioligi som båda har deadline på söndag
Veckans behov: Nya skor för det kyliga vädret (mina fötter fryser sönder i tygskorna)
Veckans låtlista: Connect

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar