14 oktober 2013

You've never failed and You won't start now

Så, vad vill jag dela med mig så här inför en ny vecka? Jag har haft en fin helg och har fått spendera tid med "alla" mina familjer - fredagskväll hemma hos pappa, shopping med mamma och syster-yster i lördags och så två möten med min kyrk-familj idag, söndag. 
Har för övrigt faktiskt fått ha en helt ledig söndag - inga uppgifter what so ever. Väldigt konstigt om ni frågar mig, och som ett enkelt faktum kunde jag komma på mig själv att på riktigt sakna det! Visst jag var i kyrkan på dagens båda möten och fick träffa människor - och bra möten var det, riktigt bra - men visst är det nåt speciellt när man gör lite mer än bara värmer bänkarna. 

I övrigt har jag fått nya skor, jag har börjat läsa en ny bok-serie i revolt mot att jag borde börja läsa en massa litteratur till kandidaten, haft chill-kväll med Jossan, och funderat på att skriva en ny novell. - Jag får nämligen bitar här som där som kunde bli jättebra, men inget sammanhängande ännu. Oturligt nog är jag aldrig nära en dator eller nåt då mina fina idéer poppar upp, och det blir aldrig lika bra när jag försöker skriva ner dem några timmar senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar