18 november 2013

Give me the strength to live the life You've given me

Update? - Yes, please.

Ibland tänker jag att jag borde blogga oftare för att komma ihåg vad jag gjort, men sedan igen så händer det ibland inte så mycket så man har ändå inget att skriva om. I torsdags däremot - vilken dag! 

Jag var hög på socker mest hela dagen, skrattade och flippade massor, träffade människor, bowlade och fick två sidor skrivna på min kandidat. Det sista är jag smått stolt över med tanke på hur flippad hela dagen var! 


I fredags var det kandidat och Uprising som gällde. Jag och Joss satt längst fram under predikan och emellanåt höll vi på att skratta ihjäl oss under predikan - vi har världens bästa pastor bara så ni vet! Igår hade jag en av de där chilla-på-soffan dagarna. X-antal filmer såg jag och kastade några ögon på kandidaten. 

Idag, söndag, har jag varit i Sion igen. Lika kul som vanligt! Hade media idag och dessutom en lärling med! Super roligt att (äntligen) få med lite mer folk efter att vi varit så få en längre tid. Efter mötet satt jag och Bree på en pizzeria i närmare två timmar innan vi halvt blev utslängda därifrån för att de ville stänga. Oh-o.

Nu borde jag ha sovit för flera timmar sedan - ska upp till jobbet om mindre än 6h. Jobbar på morris/eftis i 1,5 vecka nu innan det därefter blir Närpes och vår julkonsert under lilla juls-helgen! Har ni vägarna förbi så kom gärna dit! Julmys och julstämning på hög nivå utlovas! Är man i Vasa kan man istället fara på Sions julkonsert!

Over&out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar