28 november 2013

Soon it's here - Christmas time

Saknar jobbet och mina alldeles fantastiska bus-barn! Har nu avslutat min 1,5-veckas vikariat och har ingen aning om när jag kommer att få se dem nästa gång. So sad!
Men, ingen vila ingen ro - har förflyttat mig från mitt älskade Vasa till det speciella stället Närpesien. Ibland känns det som att det alltid är undantagstillstånd utlyst här, man får alltid switcha om till "närpes-mode" när man kommer hit. 

Men, jag hyser stora förhoppningar inför helgens två julkonserter, speciellt efter idag. Har skapat en stjärnhimmel av "levande ljus" (elektriska ljus som ser ut som levande ljus) över scen och ut över publiken. Skogen har flyttat in på varsin sida scen och julklappar ligger utspridda. Manskören har också varit hit och övat - mäktigt värre! Hela bandet har också varit på plats tillsammans med de flesta solister, och jag anar en otroligt magisk julkonsert framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar