5 november 2013

Take this life, Lord it's Yours, Have my heart - have it all!

Dags för en uppdatering igen? Tänkte väl det.
Så, vad har hänt sedan senast? Jo, jag har åkt på en ordentlig förkylning som jag har känt ligga och vänta under ytan i över två veckor, men i torsdags sade det *poff* och jag var bokstavlig talat däckad. Låg då med mjukisbyxor, stickasockor, benvärmare, tjock-tröja, huppare, halsduk, mössa och två täcken men frös ändå. Kul.
Förkylningen har gått upp och ner hela helgen, men har inte släppt helt och hållet ännu. Min röst går i samma vågor och det där att jag tappar rösten har blivit vanligt. Min dygnsrytm är åt skogen och jag sover lääänge, bara för att sedan vaka i över 24 timmar innan jag kan somna igen.
Envis som jag är spenderade jag ändå några timmar på UPRISING under fredagskvällen och likaså på möte i söndags. Men är Andreas Frankner på besök från St.Petersburg så måste man bara fixa sig frisk nog att ta sig till kyrkan! Pimpla te, burana, ligga nedbäddad och bara se på film eller läsa nåt intressant. Rastlös som man blir då man bara ligger hemma så har rundorna till Sion varit riktigt härliga och viktiga för att jag inte skulle friskförklara mig själv allt för tidigt. Plus att jag inte för något velat missa Frankner i Sion plus att jag älskade känslan av att taket höll på att lyfta under lovsången på söndagen! Love it!
Men, nu är jag faktiskt trött på att ligga nedbäddad hela tiden och har återvänt till uni tillsammans med mina klasskompisar! Instuderingsfrågor inför tent och kandidaten står på schemat! Jag börjar få ännu mer panik med kandidaten eftersom jag ännu inte riktigt lyckas komma igång, plus att jag fått en arbetsvecka till in mellan nu och deadlinen. Tackar nej till jobb och extra pengar gör man aldrig, men detta kommer bli intressant mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar