15 december 2013

Am I forgetting how to breathe?

Börjar undra om jag kört på för hårt allt för länge. Samtidigt som jag känner att jag inte gjort något - visst hela hösten har till och från haft sina hektiska stunder och det har alltid funnits något som gnagt, inte fungerat eller stressat en. 

Men, jag har inte tid att sakta ner - inte än i alla fall. Nu kommer julen och det ska fixas julfester, julmöten, Sion, MVV (konferensen), julklappar och inte att glömma mina fyra deadlines som kommer emot denna vecka innan jag äntligen får ta paus från skolan i två-tre veckor. Plus annat som också ska klämmas in - men det är lite roligare saker - som julshopping med kompisar, lunch-dejter och julfirande i olika slag. 

Den senaste tiden har jag i alla fall hunnit ha årets sista föreläsning, sett en av Vasas finaste sidor,  varit på musikal, haft glöggkväll, pluggat, haft fint närpes-besök, haft MVV-möte, varit på och fixat inför UPRISING Christmas som gick av stapeln igår, fredag. Dessutom idag har jag varit på inventering för God Jul Vasa-projektet idag med fint folk, sedan blev det mitt i allt filmkväll/eftermidda i storasalen med tre fina fjollor innan jag "snyltade" till mig en plats på FKF's julshow version 2013. 

 
Vackra Vasa som log mot mig när jag skulle till Tritonia, och två av tre fina på onsdagens glöggkväll efter 3CM's musikal tidigare på kvällen. 
 Fick fint&galet närpes-besök på fredagen och samtidigt hade vi ett sorts planeringsmöte inför MVV som kickar igång om lite mindre än två veckor.
 
Hann inte fota så mycket under Uprisings julfest, men en bild fick jag i alla fall! Sedan också en ynka bild från dagens julshow - eller jag tog faktiskt fler idag, men tja. 
Till sist också lånade jag Sion's bild från inventeringen tidigare idag! 

Så, nu är det alltså Sion, pluggande, julshopping, deadlines, mer pluggande samt en lunch som väntar de kommande dagarna! Ha en fin fortsättning på december - och försök komma ihåg att andas lite också? Som ett av de motton jag allt som oftast går tillbaka till då jag pysslar med något evenemang eller dylikt
- Vi gör det bästa av det vi har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar