18 december 2013

Christmas-shopping - done!

Måste säga att det har varit en bra start på veckan! Det är exakt en vecka (!) kvar tills julafton och jag finner mig själv med att tro att det ännu är höst. Men, jag har i alla fall fått upp mina julgardiner idag - helt okej att få upp gardinerna passligt till jul när man flyttade in vid midsommar? Visst? 

Igår fick jag en av veckans deadlines klara och det firades med film. Idag har jag gjort stan osäker och ett tag trodde jag även jag shoppat halva stan. Jag och Sanna slog våra kloka huvuden ihop och julshoppade tillsammans! Det blev en hel del julklappar - både till oss själva och andra - behöver-saker och massor av fönstershopping! Däremellan blev det också vår klassiker - Spices!

Dessutom gick jag och förälskade mig i en stickad tröja som jag vägrar slita mig ifrån för tillfället. Vi sökte även parfym till undertecknad, men det slutade bara med att jag gick runt med ett doft-moln av parfym runt mig resten av dagen. Min jacka kommer antagligen dofta ordentligt någon dag till. 

Ikväll har jag också fått årets julklapp (som jag själv också sponsrat till), och vi åker och hämtar den imorgon! Sedan har jag också besökt min fjoll-syrra och mamma hemma i Solf. Fint så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar