20 december 2013

Finally!

Att få jullov känns såååå mycket bättre när man kämpat lite för det! Så, här här ni nu en lycklig tjej som stämplar ut från Academill för detta år, tar sitt pick&pack och brummar iväg till Närpesien på julfest! 

Har kanske glömt att säga det till er, men har också bestämt mig för att bojkotta julklappar (förutom till familjen) i år, mest för att jag inte tycker man behöver köpa en julklapp åt vännerna för att visa hur mycket de runtom en betyder - kärlek, uppmuntran och "vardagsgåvor" (som att bli bjuden på/bjuda på mat osv) över hela året betyder i alla fall så mycket mer för mig. 

Nej, nu ska jag kila iväg, ännu ska det firas jul i Närpes och Sion, fixas de sista familje-julklapparna, julstädas och julpysslas innan jag förflyttar mig hem till familjen över jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar